Terug naar cases

Klant

Cookware Company

Datum

Q3 2021

Creatieve videocampagne the cookware company: voor een pfas-vrije wereld

Koken zonder schade aan te richten aan het milieu en je gezondheid: dat is de missie van de twee Belgische jeugdvrienden Jan en Wim. Toen zij ontdekten dat er giftige PFAS-stoffen zitten in de anti-aanbaklaag van de meeste pannen, kwamen zij met een gezond en duurzaam alternatief: GreenPan. De pannen zijn gemaakt van thermolon, een keramische anti-aanbaklaag zonder PFAS. Gezond en goed voor de planeet. Dat mag de hele wereld weten!

Aan ons de taak om een creatieve videocampagne op te zetten waarin we de wereld bewust maken van de gevaren van PFAS en het gezonde alternatief GreenPan. Om een authentiek beeld te geven aan een commerciële boodschap legden we het verhaal vast in documentaire stijl. Drie gezinnen met ieder hun eigen reden om PFAS-vrij te koken vertellen hun verhaal. De drie video’s werden onderdeel van de krachtige awareness campagne ‘Beyond the Visible’ en zijn zichtbaar in zo’n 8 verschillende landen.

Deze collega's werkten mee op dit project

Martijn Hendriks

Creative Lead

Eveline Hoogenboom

Motion Designer

Wout Koot

Video specialist

Mareijn de Wit

Video Lead

Martijn Hendriks

Creative Lead

Eveline Hoogenboom

Motion Designer

Wout Koot

Video specialist

Mareijn de Wit

Video Lead
Why wait?

3, 2, 1 ennnn actie!

Neem contact met onze producers op en ontdek wat er mogelijk is!